10. septembra 2013

Panta rhei 2

Samozrejme, mala som pravdu. Jednu vec som si vyriešila a do druhej som spadla. Sama neviem čím to je, či ja som taká blbá alebo mám len smolu, alebo priťahujem všetky nehody a nepríjemnosti. Ktohovie...

Rozhodla som sa zdržiavať len v priestoroch svojho bytu, resp. u rodinných príslušníkov a u dobrých kamarátov a v práci a škole. Uvidíme, možno sa potom prestane všetko kaziť a budem mať kus kľudu. Aj keď pochybujem...

Super na tom je, že som si zas raz uvedomila, že veľa kamarátov nemám. Všetci na mňa jebú iba ja sa ozývam. A teraz sa zas chvíľku nebudem.

Lebo krčma do ktorej odmietam ísť je im prednejšia. Nieže by šli radšej so mnou niekam inam, ale radšej bezomňa pôjdu zas do tej krčmy. Díky "Broňa", s radosťou vás všetkých fakujem a idem si svoje bez vás! :*

Len keď ja som krava a viem, že nie sú praví kamaráti, ale aj tak sa s nimi stretávam. A prečo? Lebo potom by som sa vôbec nemohla socializovať. A asi sa ani nebudem, iba keď nájdem niekoho, s kým to bude mať zmysel sa kamarátiť... :)